Молитва Святому мученику диомиду врачу

Подробное и точное описание: Молитва Святому мученику диомиду врачу - святые тексты собранные из всех уголков мира на одном сайте.

Молитвы священномученику Антипе Пергамскому

Память священномученика Антипы, епископа Пергамского празднуется Православной Церковью 11/24 апреля

Священномученику Антипе молятся об исцелении от зубной болезни

О, преславный священномучениче Антипо, скорый помощниче христианом в болезнех! Верую от всея души и помышления, яко дадеся тебе от Господа дар болящия исцеляти, недугующия врачевати и разслабленныя укрепляти. Сего ради к тебе, яко благодатному врачу болезней, аз немощный прибегаю и твой досточтимый образ с благоговением лобызая, молюся: твоим предстательством у Царя Небеснаго испроси мне, болящему, исцеление от удручающия мя зубныя болезни. Аще бо и недостоин есмь тебе, благостнейшаго отца и приснаго заступника моего, просити, но ты, быв подражатель человеколюбия Божия, сотвори мя достойна твоего заступления чрез мое обращение от злых дел к благому житию, уврачуй обильно дарованною тебе благодатию язвы и струпы души и тела моего, даруй ми здравие и спасение, и во всем благое поспешение, да тако тихое и безмолвное житие пожив во всяком благочестии и чистоте, сподоблюся со всеми святыми славити всесвятое имя Отца и Сына, и Святаго Духа. Аминь.

Архиерею Божий, священномучениче Христов, Антипо преблаженне, иже апостолом сопрестольник и святителем слава, ты еси, архиерею, церковное светило и утверждение веры, пред противными богоборцы дерзновенно Христа исповедал еси и принеслся еси Тому в жертву, яко кадило благовонно и яко агнец незлобив и мученик праведен, в вол медян разжжен ввержен, святителю, и молитвы благодарственныя в нем Богу и Отцу возсылая, яко солнце возсиял еси и мучением своим томителя велира до конца сокрушил еси. Сего ради Христос тя прослави на небеси и на земли; всю вселенную осияваеши данною ти благодатию, страждущим от неутишимыя зубныя болезни цельбы подаеши, непрестанно призывающим тя с верою. И ныне, услыши мя, грешнаго и недостойнаго раба Твоего (имя), в час сей с верою призывающаго тя, в оньже тебе молебное пение приношу, и помолися о мне грешнем ко Господу Богу об отпущении грехов моих, и нестерпимыя и неутишимыя зубныя болезни избави мя молитвами твоими, святе. Аминь.

Текст приводится по изданию: Акафист священномученику Антипе Пергамскому с кратким житием. М.: Издательство имени святителя Игнатия Ставропольского, 2002. С. 21-24

М учи́тельнии сосу́ди устро́иша ти путь к Небесе́м,/ Христо́в во́ине Диоми́де,/ победи́в диа́вольския ко́зни,/ и на Небесе́х у Христа́ просла́вися,// моли́ся за творя́щих ве́рою па́мять твою́.

И́ стинный и непобеди́мый страстоте́рпец,/ благоче́стия и благода́ти Небе́сный таи́нник я́влься,/ Диоми́де пресла́вне,/ победи́в мучи́теля и победоно́сец быв,// венцы́ побе́дными просла́вися.

В раздел ТЕКСТЫ СЛУЖБ добавлены общие службы новомученикам и исповедникам Российским ХХ века.

Уважаемые пользователи, скачать богослужебные книги Вы можете на сайте ДЬЯЧОК , который является приложением к сайту Псаломщик.

Чтобы быстро найти нужную вам информацию, воспользуйтесь Поиском по сайту Псаломщик находящимся на главной странице.

Мученик Диомид родился в Тарсе Киликийском, по профессии был врачом, а по вере христианином и лечил не только от телесных, но и от душевных болезней. Многих язычников он просветил верой во Христа и крестил. Церковь чтит его как целебника и призывает его имя при совершении таинства Елеосвящения.

Святой Диомид много путешествовал, обращая людей к истинной вере. Когда он пришел в город Никею, император Диоклитиан (284-305) послал воинов взять его. По дороге из Никеи в Никомидию он сошел с телеги, чтобы помолиться, и умер. В доказательство исполненного поручения воины отсекли ему голову, но сами ослепли. Диоклитиан приказал отнести голову обратно к телу. Когда воины исполнили приказ, они прозрели и уверовали во Христа.

Память святого мученика Диомида врача празднуется Православной Церковью 16/29 августа

Ему молятся при разных недугах

Врач-христианин из Тарса Киликийского, живший в III веке. Исцелял не только лекарственными средствами, но главным образом призыванием имени всесильного и цельбоносного имени Господа и знамением честного креста. Многих язычников обратил в святую веру благодаря своему врачебному искусству, а также святым учением своим.

Когда император Диоклетиан, бывший в то время в странах восточных, узнал о богоугодных делах Диомида, то послал воинов взять святого; когда воины прибыли к тому месту, то нашли святого Диомида уже умершим о Господе; однако отсекли мертвому главу, дабы отнести ее к императору. Но тотчас по отсечении главы воины те лишились зрения и стали слепыми, так что их повели другие к царю, причем они несли отсеченную главу святого мученика Диомида.

Когда император увидел главу, а также увидел и слепых воинов, то приказал им тотчас же отнести главу и приложить ее к телу на свое место; лишь только воины сделали так, как тотчас же прозрели и уверовали в Господа нашего Иисуса Христа

Тропарь мученику Диомиду врачу, глас 3-й:

Мучительнии сосуди устроиша ти путь к Небесем, Христов воине Диомиде, победив диавольския козни, и на Небесех у Христа прославився, молися за творящих верою память твою

Истинный и непобедимый страстотерпец, благочестия и благодати Небесный таинник явлься, Диомиде преславне, победив мучителя и победоносец быв, венцы победными прославися

Текст приводится по изданию: Целебный календарь на 2003 год. М.: Благо, 2002. С. 242

МИНЕИ БОГОСЛУЖЕБНЫЯ (СЕНТЯБРЬ-АВГУСТЪ).

Мѣ́сяца Августа въ 16-й де́нь.
Свята́го му́ченика Діоми́да.

Зри́. Слу́жба свята́го Діоми́да пое́тся на повече́ріи.

Кано́нъ свята́го Діоми́да, гла́съ 4.
Пѣ́снь 1.

Ирмо́съ: О тве́рзу уста́ моя́ и напо́лнятся Ду́ха, и сло́во отры́гну Цари́цѣ Ма́тери, и явлю́ся, свѣ́тло торжеству́я, и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

С вѣ́томъ озаря́емь трисо́лнечнымъ, разрѣши́ мра́къ, блаже́нне, неразу́мія моего́, я́ко да воспою́ свѣтоно́сную твою́ па́мять и исправле́ніе житія́ твоего́.

Читайте так же:  Ежедневные молитвы молокан

С трасте́й непрія́тенъ по́мыслъ содѣ́лавъ, прія́телище, сла́вне, яви́лся еси́ Ду́ха, и источи́лъ еси́ исцѣле́ній пучи́ну, всю́ потопля́ющую неду́говъ скве́рну.

Ж и́зни жела́я безконе́чныя, ча́шу сме́ртную, прехва́льне, испи́ти потща́лся еси́, ю́же и получи́лъ еси́, я́коже вѣ́сть Зва́вый тя́ къ вѣнцу́ неувяда́ющему, му́чениче непобѣди́мый.

Богоро́диченъ: Г ра́де одушевле́нный Царя́, Всенепоро́чная, стра́нное рождество́ и боже́ственное успе́ніе показа́вшая, гра́дъ Тво́й отъ вся́каго тру́са и паде́нія покажи́ невреди́мь.

Ирмо́съ: Т воя́ пѣсносло́вцы, Богоро́дице, живы́й и незави́стный исто́чниче, ли́къ себѣ́ совоку́пльшія, духо́вно утверди́, въ боже́ственнѣй Твое́й сла́вѣ, вѣнце́въ сла́вы сподо́би.

Н еизглаго́ланнымъ и Боже́ственнымъ рукодѣ́йствомъ очища́я стра́сти человѣ́ковъ, отъ Бо́га дарова́лся еси́ вѣ́рнымъ вра́чь изря́денъ и моли́твенникъ те́плъ, тя́ чту́щимъ, пребога́те.

В ъ пу́ть свидѣ́ній Твои́хъ теку́ и Твое́й подо́бяся стра́сти во́льнѣй, — му́ченикъ взыва́ше, на заколе́ніе влеко́мь, — къ Тебѣ́, еди́ному Бо́гу на́шему.

С ла́вный му́ченикъ Діоми́дъ, на́съ созва́въ та́йно на трапе́зу дне́сь, предлага́етъ страда́нія своя́, я́коже бра́шно невеще́ственное, вѣ́рніи, пріиди́те, наслади́мся.

Богоро́диченъ: Г ра́дъ Тво́й се́й, отъ вся́каго тру́са и паде́нія, Чи́стая, я́ко на Тя́, Богоблагода́тная, возложе́нъ е́сть, изба́ви и въ ми́рѣ сохрани́ и единомы́сліи, Богоневѣ́сто.

Сѣда́ленъ свята́го, гла́съ 4. Подо́бенъ: В ознесы́йся.

Д аро́въ Боже́ственныхъ испо́лненъ, ду́шъ показа́лся еси́ вра́чь и тѣле́съ, и му́ченическимъ благосла́віемъ обогати́вся я́вѣ, ра́дуяся, прише́лъ еси́ ко оби́телемъ присноживо́тнымъ. Тѣ́мже, святу́ю твою́ пра́зднующе па́мять, взыва́емъ: помяни́ на́съ, тя́ чту́щихъ, богому́дре и пребога́те.

Ирмо́съ: Н еизслѣ́дный Бо́жій совѣ́тъ, е́же отъ Дѣ́вы, воплоще́нія Тебе́, Вы́шняго, проро́къ Авваку́мъ усмотря́я, зовя́ше: сла́ва си́лѣ Твое́й, Го́споди.

С ло́во Боже́ственнаго ра́зума, я́ко рѣку́, нося́ въ се́рдцы, потопи́ пре́лести пото́ки и и́дольскую крѣ́пость до конца́ погрузи́ му́ченикъ Діоми́дъ сла́вный.

В озсія́, я́ко со́лнце на земли́, заре́ю добродѣ́телей и чуде́съ бога́тствомъ и просвѣти́ вѣ́рныхъ правосла́вныя собо́ры му́ченикъ Діоми́дъ всему́дрый.

В рачевство́ безме́здно тво́й хра́мъ всѣ́мъ, вѣ́рою притека́ющимъ, яви́ся, преблаже́нне, и забра́ло тве́рдо Ца́рскому гра́ду, упражня́я наше́ствія иноплеме́нныхъ вра́гъ.

Богоро́диченъ: С тра́нно Твое́ рождество́, я́ко и честно́е успе́ніе, показа́ся, Пренепоро́чная Благослове́нная, е́же гра́дъ Тво́й почита́етъ, иноплеме́нныхъ избѣга́я вре́довъ те́плымъ Твои́мъ предста́тельствомъ.

Ирмо́съ: У жасо́шася вся́ческая о Боже́ственнѣй сла́вѣ Твое́й, Ты́ бо, Неискусобра́чная Дѣ́во, имѣ́ла еси́ во утро́бѣ надъ всѣ́ми Бо́га и родила́ еси́ Безлѣ́тнаго Сы́на, всѣ́мъ воспѣва́ющимъ Тя́ ми́ръ подава́ющая.

Я ви́лся еси́ безъ кро́ве му́ченикъ досточу́денъ, безъ болѣ́зней вѣне́чникъ, безъ я́звъ побѣди́тель изря́денъ, полки́ враго́въ низлага́я твои́ми по́двиги, Діоми́де блаже́нне.

С вѣ́тъ тебѣ́ возсія́, су́щу пра́ведну, неугаси́мый, сего́ же супру́гъ, богому́дре, тебѣ́ весе́ліе послѣ́дова, я́ко пра́ву иму́щу ду́шу, всѣ́мъ послѣ́дующу Спа́са повелѣ́ніемъ.

С вѣ́та лиша́ются у́бо тѣле́снаго мучи́тели, твою́ главу́ по кончи́нѣ отсѣ́кшіи, но душе́вніи свѣтоза́рно зѣ́ницы отверза́ются, Христу́ вѣ́рою присту́пльше, Діоми́де чу́дный.

Богоро́диченъ: З абра́ло имѣ́я Ца́рскій гра́дъ, Тя́, Цари́цу и Госпожу́, побѣжда́етъ ва́рваровъ звѣри́на стремле́нія, избавля́ется вся́кихъ напа́стей, расте́тъ и утвержда́ется, Богома́ти Всенепоро́чная.

Ирмо́съ: Б оже́ственное сіе́ и всечестно́е соверша́юще пра́зднество, богому́дріи, Богома́тере, пріиди́те рука́ми воспле́щимъ, отъ Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вимъ.

Т вои́хъ по́двигъ тече́ніемъ погрузи́лъ еси́ врага́ безпло́тнаго и чуде́съ твои́хъ источе́ніемъ омыва́еши страсте́й многови́дныя скве́рны, досточу́дне.

Б оже́ственными дыха́ніи дви́жимь, Вы́шнимъ манове́ніемъ окормля́емь, къ ти́хому приста́нищу пра́вѣ дости́глъ еси́, о на́съ моли́ся, му́чениче прехва́льне.

С трасте́й па́жити потребля́ются неизглаго́ланнымъ рукодѣ́йствіемъ твои́мъ, сла́вне, и отгоня́ется по́лкъ де́монскій боже́ственнымъ твои́мъ предста́тельствомъ, му́чениче присноблаже́нне.

Богоро́диченъ: О Тебѣ́, Дѣ́во, хва́лимся, Тобо́ю отъ вра́гъ избавля́емся, надѣ́яніемъ Твои́мъ наше́ствія не убои́мся вра́гъ иноплеме́нныхъ, воспѣва́ющіи Тя́.

Конда́къ, гла́съ 2. Подо́бенъ: В ы́шнихъ ища́.

И стинный и непобѣди́мый страстоте́рпецъ, благоче́стія и благода́ти небе́сный таи́нникъ я́влься, Діоми́де пресла́вне, побѣди́въ мучи́теля и побѣдоно́сецъ бы́въ, вѣнцы́ побѣ́дными просла́вися.

Ирмо́съ: Н е послужи́ша тва́ри богому́дріи, па́че Созда́вшаго, но, о́гненное преще́ніе му́жески попра́вше, ра́довахуся, пою́ще: препѣ́тый отце́въ Госпо́дь и Бо́гъ, благослове́нъ еси́.

О тсѣ́чена бы́вши, глава́ твоя́, свѣ́тъ облиста́ суему́дрымъ, ю́же, я́ко жи́ву, ви́дѣвъ, устыдѣ́ся мучи́тель, умерщвле́нъ умо́мъ, не разумѣ́ же вопи́ти, пресла́вне: Бо́же, благослове́нъ еси́.

С овле́клся еси́ умерщвле́нія, сла́вне, ри́зы злообра́зныя, въ безсме́ртія оде́жду красну́ благода́тію обле́клся. Тѣ́мже Влады́цѣ твоему́ вопіе́ши, ра́дуяся: Бо́же, благослове́нъ еси́.

О гне́мъ терпѣ́нія попали́лъ еси́ ве́щную ле́сть враго́въ, богосія́нна же звѣзда́ яви́лся еси́ исцѣле́ній, му́чениче, облиста́я лучи́ зову́щимъ: оте́цъ на́шихъ Бо́же, благослове́нъ еси́.

Богоро́диченъ: Ц ари́ца мíра, ро́ждшая Царя́ Христа́, изба́ви тли́ и тру́са, и язы́къ наи́тія, Ца́рствующій гра́дъ, Влады́чице, благослове́нъ, — по́ющій, — Пло́дъ чре́ва Твоего́.

Ирмо́съ: О троки благочести́выя въ пещи́ Рождество́ Богоро́дичо спасло́ е́сть, тогда́ у́бо образу́емое, ны́нѣ же дѣ́йствуемое, вселе́нную всю́ воздвиза́етъ пѣ́ти Тебѣ́: Го́спода по́йте дѣла́ и превозноси́те Его́ во вся́ вѣ́ки.

Н о́ги честны́я твоя́, страстоте́рпче, ко стезя́мъ муче́нія напра́вишася, хо́дятъ же ны́нѣ, ра́дующеся, во странѣ́ живу́щихъ, прему́дре, въ ра́йстѣй пи́щи. Тѣ́мже и, соше́дшеся, чти́мъ, воспѣва́юще Христа́ во вѣ́ки.

И сплете́ся тебѣ́ вѣне́цъ нетлѣ́нія, тве́рдо подви́гшуся и побѣди́вшу змíя злонача́льнаго, му́чениче достохва́льне, и страда́льческій ли́къ тя́ прія́тъ, Го́спода по́йте, — вопію́ща, — и превозноси́те Его́ во вѣ́ки.

Ч уде́съ испуща́еши лучи́, Боже́ственною одѣ́янъ, му́чениче, си́лою, уставля́еши болѣ́зни, рѣши́ши неду́ги, отгоня́еши ду́хи лука́выя, вопія́: Го́спода по́йте, дѣла́, и превозноси́те Его́ во вѣ́ки.

Богоро́диченъ: М но́гими прило́ги грѣхо́вными преклоне́ни, къ Твоему́ непрекло́нному покро́ву прибѣга́емъ: утверди́ рабы́ Твоя́, на стра́сти укрѣпи́ и отъ тру́са, и гла́да, и язы́къ наше́ствія, Дѣ́во, изба́ви Твое́ ста́до, я́ко на Тя́ возложе́но е́сть.

Ирмо́съ: В ся́къ земноро́дный да взыгра́ется, Ду́хомъ просвѣща́емь, да торжеству́етъ же безпло́тныхъ умо́въ естество́, почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тере, и да вопіе́тъ: ра́дуйся, Всеблаже́нная Богоро́дице, Чи́стая Приснодѣ́во.

Читайте так же:  Молитва Предтече и Крестителю Господню Иоанну

О брѣ́лъ еси́ возме́здіе трудо́въ, горѣ́ тебѣ́ угото́вльшуюся пи́щу, идѣ́же водворя́яся, укра́шенъ му́ченическими добро́тами, наслажда́ешися Зижди́теля твоего́ красоты́, прося́, му́чениче, чту́щимъ тя́ очище́нія и зо́лъ избавле́нія.

С то́лпъ добродѣ́телей и вѣ́ры утвержде́ніе, забра́ло недви́жимо, и стѣна́ непреклони́ма показа́лся еси́, му́чениче, Це́ркви Христо́вѣ, и рѣка́ исцѣле́ній, источа́я то́ки врачева́нія безме́здна любо́вію творя́щимъ твою́ па́мять, пресла́вне.

О тгна́лъ еси́ отъ земли́ и́дольское безбо́жіе, потреби́лъ еси́ мглу́ и къ невече́рнѣй зари́ приложи́лся еси́ свѣтонача́льныя жи́зни, ея́же явле́нія, сла́вне, пе́рвѣе стяжа́лъ еси́, отону́дными сія́ніи озаря́емь и ра́дости присносу́щныя исполня́яся.

Богоро́диченъ: Г ра́де Бо́жій, въ о́ньже Са́мъ всели́ся, вои́стинну непоколеби́мый, изба́ви ста́до Твое́ тру́са, Дѣ́во, и паде́нія, ва́рварскаго плѣне́нія, огня́ и меча́ враго́въ, отъ вся́каго, Пречи́стая, озлобле́нія, те́плымъ ко Христу́ предста́тельствомъ Твои́мъ.

Стихи́ры свята́го Діоми́да, гла́съ 4. Подо́бенъ: Я ко до́бля.

И сцѣли́ти стра́сти, отгони́ти неду́ги, прогна́ти ду́хи лука́выя дѣ́йствомъ Свята́го Ду́ха, преблаже́нне, сподо́бился еси́, потреби́въ му́жески е́ллинскія слу́жбы противле́ніемъ страда́нія, му́чениче вѣнцено́сче, сограждани́не а́нгеломъ, страстоте́рпцемъ единосе́льниче.

П о́двигомъ подвиза́лся еси́, и тече́ніе сконча́лъ еси́, и вѣ́ру, сла́вне, соблю́лъ еси́, и къ Бо́гу отше́лъ еси́, дарова́ніе чуде́съ отъ Него́ пріе́мъ, и побѣ́ды вѣне́цъ неувяда́емый, я́ко непобѣди́мь му́ченикъ, я́ко Вы́шняго Ца́рствія наслѣ́дникъ, о мíрѣ моли́ся.

В ъ пути́ муче́нія Твоего́, я́ко въ бога́тствѣ, красу́яся, Діоми́дъ, Го́споди, во́лею Твое́ю сво́й ду́хъ въ ру́цѣ Твои́, Христе́, предаде́, усѣ́ченъ въ главу́, и по кончи́нѣ блаже́ннѣй бы́въ наста́вникъ и́стинный безбо́жнымъ, ослѣ́пшимъ, и пресла́вно вѣ́рою прозрѣ́вшимъ.

И ны́нѣ, вмѣ́сто богоро́дична или́ крестобогоро́дична, пое́мъ: Д осто́йно е́сть.

Источникъ: Минíа, мѣ́сяцъ Аѵгустъ. — Кíевъ: Въ тѵпогра́фіи Кíево-Пече́рской Ла́ѵры, 1893. — Л. 159 об. – 162 об.

К святому Диомиду обращаются за помощью в исцелении от болезней, чаще всего от кожных заболеваний и недугов.

Призри с небеснаго чертога на требующих твоея помощи и не отвергни прошений наших,

но, яко присный благодетель и ходатай наш, моли Христа Бога, да, человеколюбив и многомилостив сый, сохранит нас от всякаго лютаго обстояния:

от труса, потопа, огня, меча, нашествия иноплеменников и междоусобныя брани.

Да не осудит нас грешных по беззаконием нашим, и да не во зло обратим благая, даруемая нам от Всещедраго Бога,

Видео (кликните для воспроизведения).

но во славу святаго имене Его и в прославление крепкаго твоего заступления.

Да молитвами твоими даст нам Господь мир помыслов, воздержание от пагубных страстей и от всякия скверны и да укрепит во всем мире Свою Едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь, юже стяжал есть честною Своею Кровию.

Молися прилежно, святий мучениче, да благословит Христос Бог державу, да утвердит во святей Своей Православней Церкви живый дух правыя веры и благочестия,

да вси члены ея, чистии от суемудрия и суеверия, духом и истиною покланяются Ему и усердно пекутся о соблюдении Его заповедей, да мы вси в мире и благочестии поживем в настоящем веце и достигнем блаженныя вечныя жизни на небеси, благодатию Господа нашего Иисуса Христа, Емуже подобает всякая слава, честь и держава со Отцем и Святым Духом, ныне и присно и во веки веков.

Источник Виталий Иванов дата 02.04.2018 . в разделе Святые целители

Святой Диомид был родом из города Тарса Киликийского, по занятию он был врачом, верою же – христианин, и врачевал он не только тела, но и души людские.

Cвятой Диомид входит в число тех святых, которые призываются на каждом богослужении при освящении елея. Связано такое особое почитание святого Диомида с тем, что по церковной традиции он входит в число врачей бессребреников, которые в своей земной жизни, исцеляя людей, врачевали не только тело, но и души к ним обращавшихся.

Святой Диомид. Фреска.
(Изображение с сайта mospat.ru)

Местом рождения святого Диомида является город Тарс Киликийский (сейчас это город Тарсус в Турции. В этом же городе когда-то рожден был и один из двенадцати призванных к особому служению апостолов – Павел). В Тарсе Диомид получил образование врача и в нем же стал исповедником учения Христова.

Известно, что лечил своих пациентов Диомид бесплатно, при этом исцелял не только с помощью лекарств, но в большинстве случаев – лишь призыванием в молитвах цельбоносного и всесильного имени Господнего и наложением на больного исцеляющего душу и тела честного крестного знамения, восставляющего даже обреченных больных.

Богом было назначено святому Диомиду не только стать известным в городе Тарсе, но и быть прославленному в лике святых Божиих. Поэтому промыслом Божиим, по примеру апостола Павла, святой Диомид, покинув Тарсу, отправился с проповедью Христа в великое путешествие, посещая разные города, и везде нес свой крест, дарованный Господом, исцеляя страждущих и проповедуя своим лечением имя Христово. Не стало препятствием для святого Диомида и то, что в Малой Азии в это время императором Диоклетианом воздвигались гонения на христиан. Схвачен святой был в городе Никее (сейчас это город Изник в Турции) по приказу Диоклетиана, прослышавшего о многих чудесах и исцелениях, творимых Диомидом, и о том, что этим приводил святой многих людей к вере во Иисуса Христа. Специально отправленными для этого воинами Диомид был схвачен в Никее. Для суда над ним повезли его схватившие слуги в Никомидию (сейчас это город Измит в Турции) – близ Константинополя.

Но по промыслу Божию, святому Диомиду не довелось достигнуть суда языческого: по дороге во время одной из остановок после свершения молитвы Господь забрал к Себе душу его. Испугавшись произошедшего, воины императора решили отсечь голову святого, чтобы представить ее в доказательство императору о том, что исполнили порученное. Однако сразу после того, как отсекли они голову уже мертвому святому Диомиду, оба ослепли. Приведены к императору ослепшие воины с головой святого Диомида были другими воинами. Когда императору ослепшие воины показали главу святого, то Диоклетиан приказал немедленно отправиться к месту расправы и приложить голову к телу Диомида. Как только приказанное было исполнено, и голова святого была приложена к телу его, воины прозрели и уверовали в Господа Иисуса Христа.

Читайте так же:  Молитва о сдаче экзамена в вузе

Орест Тианский и Диомид Тарсянин, мч. целители. Фреска
(Изображение с сайта www.ruicon.ru)

Несмотря на то, что святой Диомид так и не был мучим Диоклетианом, Церковь почитает его святым мучеником, потому что несением своего креста – проповеди Христа – не убоялся святой мучений, ожидающих его.

Прославляя святого Диомида в службе, посвященной ему, святая Церковь называет целителя непобедимым страстотерпцем, хранителем тайн действия благодати Божией, устроившем свой путь ко Господу ученическим подвигом. Призывают Христова воина Диомида христиане в болезнях тела, с просьбой об исцелении души и тела, в нуждах, связанных с воздействием природных сил: землетрясений, паводков, огня, в прекращении междоусобных браней и при нашествии иноплеменников. Молитвами святого Диомида даруются Господом призывающим имя святого мир в помыслах, духовные силы на воздержание от различных пагубных страстей, одержащих страждущих, и от всякой скверны. Получают исцеление тела по молитвам ко святому люди, решившиеся на благочестивую жизнь в дальнейшем, желающие с верой и усердием достичь блаженства вечной жизни, обещанной Господом всякому соблюдающему заповеди Божии, через даруемую без меры Божию благодать.

Святый мучениче Диомиде! Призри с небеснаго чертога на требующих твоея помощи и не отвергни прошений наших, но, яко присный благодетель и ходатай наш, моли Христа Бога, да, человеколюбив и многомилостив сый, сохранит нас от всякаго лютаго обстояния: от труса, потопа, огня, меча, нашествия иноплеменников и междоусобныя брани. Да не осудит нас грешных по беззаконием нашим, и да не во зло обратим благая, даруемая нам от Всещедраго Бога, но во славу святаго имене Его и в прославление крепкаго твоего заступления. Да молитвами твоими даст нам Господь мир помыслов, воздержание от пагубных страстей и от всякия скверны и да укрепит во всем мире Свою Едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь, юже стяжал есть честною Своею Кровию. Молися прилежно, святий мучениче, да благословит Христос Бог державу, да утвердит во святей Своей Православней Церкви живый дух правыя веры и благочестия, да вси члены ея, чистии от суемудрия и суеверия, духом и истиною покланяются Ему и усердно пекутся о соблюдении Его заповедей, да мы вси в мире и благочестии поживем в настоящем веце и достигнем блаженныя вечныя жизни на небеси, благодатию Господа нашего Иисуса Христа, Емуже подобает всякая слава, честь и держава со Отцем и Святым Духом, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

ТРОПАРЬ, ГЛАС 3

Мучительнии сосуди устроиша ти путь к Небесем, Христов воине Диомиде, победив диавольския козни, и на Небесех у Христа прославися, молися за творящих верою память твою.

КОНДАК, ГЛАС 2

Истинный и непобедимый страстотерпец, благочестия и благодати Небесный таинник явлься, Диомиде преславне, победив мучителя и победоносец быв, венцы победными прославися.

Икона Мученику Диомиду врачу

Все молитвы .

Му­че­ник Ди­о­мид ро­дил­ся в Тар­се Ки­ли­кий­ском, по про­фес­сии был вра­чом, а по ве­ре хри­сти­а­ни­ном и ле­чил не толь­ко от те­лес­ных, но и от ду­шев­ных бо­лез­ней. Мно­гих языч­ни­ков он про­све­тил ве­рой во Хри­ста и кре­стил. Цер­ковь чтит его как це­леб­ни­ка и при­зы­ва­ет его имя при со­вер­ше­нии та­ин­ства Еле­освя­ще­ния.

Свя­той Ди­о­мид мно­го пу­те­ше­ство­вал, об­ра­щая лю­дей к ис­тин­ной ве­ре. Ко­гда он при­шел в го­род Ни­кею, им­пе­ра­тор Дио­кли­ти­ан (284–305) по­слал во­и­нов взять его. По до­ро­ге из Ни­кеи в Ни­ко­ми­дию он со­шел с те­ле­ги, чтобы по­мо­лить­ся, и умер. В до­ка­за­тель­ство ис­пол­нен­но­го по­ру­че­ния во­и­ны от­сек­ли ему го­ло­ву, но са­ми ослеп­ли. Дио­кли­ти­ан при­ка­зал от­не­сти го­ло­ву об­рат­но к те­лу. Ко­гда во­и­ны ис­пол­ни­ли при­каз, они про­зре­ли и уве­ро­ва­ли во Хри­ста.

Мучи́тельнии сосу́ди устро́иша ти путь к Небесе́м,/ Христо́в во́ине Диоми́де,/ победи́в диа́вольския ко́зни,/ и на Небесе́х у Христа́ просла́вися,// моли́ся за творя́щих ве́рою па́мять твою́.

Перевод: Орудия мучений устроили тебе путь на Небеса, воин Христов Диомид, победивший диавольские козни и на Небесах у Христа прославившийся, молись о почитающих с верой память твою.

И́стинный и непобеди́мый страстоте́рпец,/ благоче́стия и благода́ти Небе́сный таи́нник я́влься,/ Диоми́де пресла́вне,/ победи́в мучи́теля и победоно́сец быв,// венцы́ побе́дными просла́вися.

Перевод: Истинный и непобедимый мученик, ты стал хранителем Небесных тайн благочестия и благодати, удивительный Диомид, одолев мучителя и став победоносцем, ты удостоился победных венцов.

Наталия Берестова, Надежда Светова

100 молитв на быструю помощь. Самые сильные молитвы на исцеление

© Н. Берестова, Н. Светова, cост. 2012

© ООО «Издательство Астрель», 2012

Все права защищены. Никакая часть электронной версии этой книги не может быть воспроизведена в какой бы то ни было форме и какими бы то ни было средствами, включая размещение в сети Интернет и в корпоративных сетях, для частного и публичного использования без письменного разрешения владельца авторских прав.

© Электронная версия книги подготовлена компанией ЛитРес (www.litres.ru)

Объяснение молитвенных терминов, которые вы можете встретить в тексте

Акафист – хвалебное песнопение в честь Иисуса Христа, Богородицы, святых или церковного праздника, при пении которого нельзя сидеть. Состоит из 25 строф, 13 из них называют кондаками.

Читайте так же:  Молитва к ростиславу

Кондак – короткое православное песнопение на тему праздника.

Тропарь – древнейший вид церковного песнопения, выражающий сущность празднуемого события.

Молитва – это пища для души» – так наставляют нас отцы христианской Церкви. И как наше тело не может обходиться без насущной пищи и воды, так и душа наша чахнет и погибает без спасительного молитвенного слова.

История христианства знает немало примеров тому, как эта духовная пища могла становиться заменой пищи материальной – немало число святых угодников Божьих, отказывающихся от воды и пищи и изнурявших себя строжайшим постом, однако тело их жило и здравствовало благодаря благодатной силе молитв.

Молитва – это не только духовное питание каждого верующего человека, это и уникальное средство, которое помогает справляться с любой бедой. Обращаясь с молитвенной просьбой о помощи к Господу в сложной жизненной ситуации, в скорби или болезни, человек неизменно получает благодатную помощь Небесного Отца.

Болезнь – наказание за грехи?

Во все времена людей интересовали причины их болезней, и на протяжении веков многие мыслители, врачи, ученые искали ответ на этот вопрос. На связь внутреннего, духовного здоровья человека и его физического состояния указывали еще философы времен античности, о грехе как о причине множества болезней на протяжении двух тысячелетий говорила христианская Церковь, и современная медицина подтверждает эту теорию – здоровое тело невозможно без глубокого нравственного здоровья человеческого духа.

Да, действительно, очень часто человек сам навлекает на себя болезни, предаваясь пагубным страстям. Вряд ли у кого-то вызовет сомнение, что нарушение работы желудочно-кишечного тракта и обменных процессов – это следствие греха чревоугодия, а венерические заболевания, которые нередко приводят к бесплодию, идут рука об руку с грехом прелюбодеяния.

Грехи уныния и гнева – прямая дорога к нервным расстройствам, которые, в свою очередь, повлекут сбои в работе всех жизненноважных органов и систем…

Итак, вывод о том, что болезнь – это наказание за грехи, несомненен. Однако нелепо в таком случае сетовать на Бога, ведь человек сам наказывает себя. Всевышний лишь попускает болезнь, для того чтобы страждущий вернулся из дебрей греха на истинный Путь.

За тысячелетия существования медицины человечество обогатилось средствами для лечения огромного количества болезней. Но зачастую самые лучшие лекарства оказываются бессильны победить недуг, причина которого кроется глубоко в грешной душе человеческой. И самым верным средством для борьбы с болезнью оказывается молитва.

Недаром в прежние времена первым вопросом, который задавал мудрый доктор пришедшему к нему больному, был «Как давно Вы причащались?» – воистину это было лечение больного, а не болезни.

Обращая свой ум и душу со святым молитвенным словом к Всевышнему, Пречистой Богородице или святым угодникам Божьим, мы просим в первую очередь о том, чтобы понять – что именно в нашей жизни привело к такому мучительному разладу. Иногда это понимание приходит достаточно быстро, но порой требуются часы горячей молитвы, прежде чем душе человека откроется ее истинная суть.

Следующим шагом после осознания своих грехов становится раскаяние в них – искреннее, с упованием на милосердие всепрощающего Господа, и искупление – молитвой, постом, добром к своим ближним…

Святое Крещение, исповедь, Святое Причастие – все эти средства для сохранения духовного и физического здоровья даровал человеку Господь, и первым шагом на этом пути к обретению истинного здравия становится святая молитва.

Молитвы для избавления от различных недугов

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Яко Твое есть и Царство, и сила, и слава, Отца и Сына и Святаго Духа

И ныне, и присно, и во веки веков.

Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, помилуй мя, грешнаго.

Молитва перед иконой Божией Матери «Всех скорбящих Радость»

Сестра патриарха Иоакима Евфимия долгое время страдала неизлечимой болезнью. Однажды утром, во время молитвы, она услышала голос: «Иди в храм Преображения Сына Моего; там есть образ, именуемый «Всех скорбящих Радость». Пусть священник отслужит молебен с водосвятием, и получишь исцеление от болезни». Евфимия исполнила повеление Пресвятой Богородицы и исцелилась.

Всех скорбящих радосте и обидимых заступнице, и алчущих питательнице, странных утешение, обуреваемых пристанище, больных посещение, немощных покрове и заступнице, жезле старости, Мати Бога Вышняго Ты еси, Пречистая: потщися, молимся, спастися рабом Твоим.

Не Богородице прилежно ныне притецем, грешнии и смиреннии, и припадем, в покаянии зовуще из глубины души: Владычице, помози, на ны милосердовавши, потщися, погибаем от множества прегрешений, не отврати Твоя рабы тщи, Тя бо и едину надежду имамы.

Не имамы иныя помощи, не имамы иные надежды, разве Тебе, Владычице. Ты нам помози, на Тебе надеемся и Тобою хвалимся, Твои бо есмы рабы, да не постыдимся.

Боголюбивая Царице, неискусомужняя Дево, Богородице Марие, моли за ны Тебе возлюбившаго и рождшагося от Тебе Сына Твоего, Христа Бога нашего: подати нам оставление прегрешений, мирови мир, земле плодов изобилие, пастырем святыню и всему человечу роду спасение. Грады наша и страны российская от нахождения иноплеменных заступи и от междоусобныя брани сохрани. О Мати боголюбивая Дево! О Царице всепетая! Ризою Своею покрый нас от всякаго зла, от видимых и невидимых враг защити и спаси души наша. Аминь.

Молитва всем святым и бесплотным Небесным Силам

Читайте так же:  Молитва на заговор пупочной грыжи

Боже святый и во святых почиваяй, трисвятым гласом на небеси от Ангел воспеваемый, на земли от человек во святых Своих хвалимый: давый Святым Твоим Духом комуждо благодать по мере дарования Христова, и тою поставивый Церкви Твоей святей овы Апостолы, овы пророки, овы же благовестники, овы пастыри и учители, их же словом проповеди.

Великомученику Пантелеймону, мученикам Косме и Дамиану, Киру и Иоанну, священномученику Ермолаю, мученикам Диомиду, Фотию и Аниките

О велиции Христовы угодницы и чудотворцы Пантелеймоне, Косма и Дамиане, Кире и Иоанне, Ермолае, Диомиде, Фотие и Аникито! Услышите нас, молящихся вам (имена). Вы весте наша скорби и недуги, слышите воздыхания множества к вам притекающих. Сего ради к вам, яко скорым помощником и теплым молитвенником нашим зовем: не оставляйте нас вашим у Бога ходатайством. Мы присно заблуждаем от пути спасения, руководите нас, милостивые наставницы. Мы немощны есмы в вере, утвердите нас, Правоверия учители. Мы зело убози сотворихомся добрых дел, обогатите нас, милосердия сокровища. Мы присно наветуеми есмы от враг видимых и невидимых и озлобляеми, помозите нам, безпомощных заступницы. Гнев праведный, движимый на ны за беззакония наша, отвратите от нас вашим ходатайством у престола Судии Бога, Емуже вы предстоите на Небеси, святи и праведницы. Услышите нас, велиции Христовы угодницы, вас с верою призывающих, и испросите молитвами вашими у Отца Небеснаго всем нам прощение грехов наших и от бед избавление. Вы бо помощницы, заступницы и молитвенницы, и о вас славу возсылаем Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва об исцелении болящего

Владыко, Вседержителю, Святый Царю, наказуяй и не умерщвляяй, утверждаяй низпадающия и возводяй низверженныя, телесныя человеков скорби исправляяй, молимся Тебе, Боже наш, раба Твоего (имя) немощствующа посети милостию Твоею, прости ему всякое согрешение вольное и невольное. Ей, Господи, врачебную Твою силу с небесе ниспосли, прикоснися телеси, угаси огневицу, укроти страсть и всякую немощь таящуюся, буди врач раба Твоего (имя), воздвигни его от одра болезненнаго и от ложа озлобления цела и всесовершенна, даруй его Церкви Твоей благоугождающа и творяща волю Твою. Твое бо есть, еже миловати и спасати ны, Боже наш, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва вторая об исцелении больного

О Премилосердый Боже, Отче, Сыне и Святый Душе, в нераздельней Троице поклоняемый и славимый, призри благоутробно на раба Твоего (имя), болезнию одержимаго; отпусти ему вся согрешения его; подай ему исцеление от болезни; возврати ему здравие и силы телесныя; подай ему долгоденственное и благоденственное житие, мирные Твоя и премирные блага, чтобы он вместе с нами приносил благодарные мольбы Тебе, Всещедрому Богу и Создателю моему.

Пресвятая Богородица, всесильным заступлением Твоим помоги мне умолить Сына Твоего, Бога моего, об исцелении раба Божия (имя).

Все святые и ангелы Господни, молите Бога о больном рабе Его (имя).
Аминь.

О терпении болезней праведному Иову Многострадальному

Праведному Иову Многострадальному о терпении болезней

Память праведнаго Твоего Иова, Господи, празднующе, тем Тя молим: избави нас от наветов и сетей лукаваго диавола и спаси души наша, яко Человеколюбец.

Яко истинен и праведен, Богочестив и непорочен, освящен же явлься, всеславне, Божий угодниче истинный, просветил еси мир в терпении твоем, терпеливейший и доблейший. Темже вси, Богомудре, память твою воспеваем.

Дал еси нам образ терпения и мужества, Преблагий Господи, угодника Твоего Иова, во всех приключшихся ему злостраданиих ничимже согрешивша пред Тобою, ниже устнама своима, и не давша безумия Тебе, Богу нашему. Того молитвами и нас сотвори победители многоразличных искушений и спаси души наша, яко Человеколюбец.

Боже святый и во святых почиваяй, трисвятым гласом на небеси от ангел воспеваемый, на земли от человек во святых Своих хвалимый, давый Святым Твоим Духом коемуждо благодать по мере дарования Христова, и тою поставивый Церкви Твоей Святей овы апостолы, овы пророки, овы же благовестники, овы пастыри и учители, ихже словом проповеди, Тебе Самому действующему вся во всех, мнози совершишася святии в коемждо роде и роде, различными благодетельми благоугодившии Тебе, и к Тебе, нам образ добрых подвигов своих оставивше, в радости прешедший, готови, в немже сами искушсни быша, и нам напаствуемым помогати. Сих святых всех и святого праведного Иова воспоминая и их богоугодное похваляя житие, Тебе Самаго, в них действовавшаго, восхваляю, и онех благотворения Твоя дарования быти веруя, прилежно молю Тя, Святе святых, даждь ми грешному последовати их учению, житию, любви, вере, долготерпению, и их молитвенною помощию, паче же Твоею вседействующею благодатию, небесныя с ними сподобитися славы, хваляще Пресвятое имя Твое, Отца и Сына и Святаго Духа во веки. Аминь.

Общие условия выбора системы дренажа: Система дренажа выбирается в зависимости от характера защищаемого.

Видео (кликните для воспроизведения).

Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰).

Молитва Святому мученику диомиду врачу
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here