Приидите поклонимся молитва текст

Подробное и точное описание: Приидите поклонимся молитва текст - святые тексты собранные из всех уголков мира на одном сайте.

От сна востав, благодарю Тя, Святая Троице, яко многия ради Твоея благости и долготерпения не прогневался еси на мя, лениваго и грешнаго, ниже погубил мя еси со беззаконьми моими; но человеколюбствовал еси обычно и в нечаянии лежащаго воздвигл мя еси, во еже утреневати и славословити державу Твою. И ныне просвети мои очи мысленныя, отверзи моя уста поучатися словесем Твоим, и разумети заповеди Твоя, и творити волю Твою, и пети Тя во исповедании сердечнем, и воспевати всесвятое имя Твое, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Перевод: Встав от сна, благодарю Тебя, Святая Троица, что по великой Твоей милости и долготерпению Ты (Боже мой) не прогневался на меня, ленивого и грешного, и не прекратил жизни моей среди моих беззаконий, но оказал мне свойственное Тебе человеколюбие и воздвиг меня, лежащего без твердой надежды (на жизнь), чтобы принести Тебе утреннюю молитву и прославлять власть Твою. Теперь озари Божественным светом Твоим мои мысли и открой мои уста, чтобы я изучал слова Твои (Священное Писание) и понимал Твои заповеди, исполнял Твою волю, прославлял Тебя от сердца, полного веры в Тебя, и воспевал святейшее имя Твое, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и всегда и во веки веков. Аминь.

Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу. (Поклон)

Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу. (Поклон)

Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему. (Поклон)

Цареви — Царю; припадем — повергнемся на землю.

Это молитва ко Христу. В ней мы призываем не только все свои душевные и телесные силы, но и всех верующих поклониться нашему Царю и Богу Иисусу Христу.

Приидите, поклонимся Царю, нашему Богу.

Приидите, поклонимся и повергнемся на землю пред Христом Царем, нашим Богом.

Приидите, поклонимся и повергнемся на землю пред самим Христом, Царем и Богом нашим.

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век; Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.

Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие, Господь с Тобою; благословена Ты в женах и благословен Плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших.

Достойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.

Воскресение Христово видевше, поклонимся Святому Господу Иисусу, единому безгрешному. Кресту Твоему покланяемся, Христе, и святое Воскресение Твое поем и славим: Ты бо еси Бог наш, разве Тебе иного не знаем, имя Твое именуем. Приидите, вси вернии, поклонимся Святому Христову Воскресению: се бо прииде Крестом радость всему миру. Всегда благословяще Господа, поем Воскресение Его: распятие бо претерпев, смертию смерть разруши.

Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Яко призре на смирение рабы Своея, се бо отныне ублажат Мя вси роди.

Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов боящимся Его.

Сотвори державу мышцею Своею, расточи гордыя мыслию сердца их.

Низложи сильныя со престол, и вознесе смиренныя; алчущия исполни благ, и богатящияся отпусти тщи.

Восприят Израиля отрока Своего, помянути милости, якоже глагола ко отцем нашим, Аврааму и семени его даже до века.

Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром; яко видеста очи мои спасение Твое, еже еси уготовал пред лицем всех людей, свет во откровение языков, и славу людей Твоих Израиля.

Аще иерей: Благословен Бог наш:

Аще ли не иерей: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь.

По совершении положенных поклонов, священник возглашает 1 : Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Слава Тебе, Боже наш, слава Тебе.

Ц арю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Ц арь Небесный, Утешитель, Дух Истины, везде пребывающий и всё наполняющий, Сокровищница благ и жизни Податель, приди и вселись в нас, и очисти нас от всякой скверны, и спаси, Благой, души наши. 3

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. Трижды.

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

Святой Боже, Святой Крепкий, Святой Бессмертный, помилуй нас. (3) 4

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь.

П ресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

П ресвятая Троица, помилуй нас; Господи, очисти грехи наши; Владыка, прости беззакония наши; Святой, посети и исцели немощи наши, имени Твоего ради.

Читайте так же:  Молитва чтобы деньги взятые в долг вернули

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь.

О тче наш, Иже еси на Небесех, да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на Небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

О тче наш, Который на небесах! Да святится имя Твоё; да придёт Царство Твоё; да будет воля Твоя и на земле, как на небе; хлеб наш насущный дай нам сегодня; и прости нам долги наши, как и мы прощаем должникам нашим; и не введи нас во искушение, но избавь нас от лукавого.

Священник: Ибо Твоё Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святого Духа ныне, и всегда, и во веки веков.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу, и ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь. 5

Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу.

Придите, поклонимся Царю нашему, Богу.

Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу.

Придите, поклонимся и припадем ко Христу, Царю, нашему Богу.

Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему.

Придите, поклонимся и припадем к Самому Христу, Царю и Богу нашему.

После начальных молитв читается последование той или иной службы.

1 Мирянин, начиная молитву, осеняет себя крестным знамением со словами:

Во имя Отца, и Сына, и Святого Духа. Аминь.

Вместо же начального возгласа священника говорит:

По молитвам святых отцов наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.

Тот же возглас заменяет все священнические возгласы. Всё, произносимое во время службы священником и диаконом, опускается.

2 Названия молитв и пояснения (набранные другим шрифтом) вслух не читаются.

3 Вместо этой молитвы от Пасхи до Вознесения читается трижды тропарь Пасхи «Христос воскресе:», от Вознесения же до дня святой Пятидесятницы после начального возгласа сразу читается Трисвятое.

4 Эта молитва, как правило, читается с крестным знамением и поясным поклоном. Последующие молитвы до «Отче наш» включительно читаются полностью там, где в богослужебных книгах указывается «далее Трисвятое» или «далее Трисвятое, по «Отче наш».

5 Там, где в богослужебных книгах напечатано: Слава: следует читать полностью: «Слава Отцу, и Сыну, и Святому Духу». Где напечатано: И ныне: читай: «И ныне, и всегда, и во веки веков. Аминь». Где напечатано: Слава, и ныне: – читается всё славословие полностью. Знак » : » указывает на то что даются лишь первые слова текста (обычно хорошо известного и часто повторяющегося).

како подобает особь пети Псалтирь

Б лагослове́н Бог наш, всегда́, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в.

Аще ли ни, глаголи умиленно:

М оли́твами святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, поми́луй нас, ами́нь.

С ла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Ц арю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, Иже везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.

С вяты́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Трижды)

С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. А ми́нь.

П ресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Г о́споди, поми́луй. (Трижды).

С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. А ми́нь.

О тче наш, Иже еси́ на Небесе́х, да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

П оми́луй нас, Го́споди, поми́луй нас, вся́каго бо отве́та недоуме́юще, сию́ Ти моли́тву я́ко Влады́це гре́шнии прино́сим: поми́луй нас.

С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. А ми́нь.

Ч естно́е проро́ка Твоего́, Го́споди, торжество́, Не́бо Це́рковь показа́, с челове́ки лику́ют А́нгели. Того́ моли́твами, Христе́ Бо́же, в ми́ре упра́ви живо́т наш, да пое́м Ти: Аллилу́иа.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. А ми́нь.

М но́гая мно́жества мои́х, Богоро́дице, прегреше́ний, к Тебе́ прибего́х, Чи́стая, спасе́ния тре́буя: посети́ немощству́ющую мою́ ду́шу и моли́ Сы́на Твоего́ и Бо́га на́шего да́ти ми оставле́ние, я́же соде́ях лю́тых, Еди́на Благослове́нная.

Г о́споди, поми́луй (40 раз). И поклонися, елико ти мощно.

Таже молитва Святей Живоначальней Троице

В сесвята́я Тро́ице, Бо́же и Соде́телю всего́ ми́ра, поспеши́ и напра́ви се́рдце мое́, нача́ти с ра́зумом и конча́ти де́лы благи́ми богодухнове́нныя сия́ кни́ги, я́же Святы́й Дух усты́ Дави́довы отры́гну, и́хже ны́не хощу́ глаго́лати аз , недосто́йный, разуме́я же свое́ неве́жество, припа́дая молю́ся Ти, и е́же от Тебе́ по́мощи прося́: Го́споди, упра́ви ум мой и утверди́ се́рдце мое́, не о глаго́лании усте́н стужа́ти си, но о ра́зуме глаго́лемых весели́тися, и пригото́витися на творе́ние до́брых дел, я́же учу́ся, и глаго́лю: да до́брыми де́лы просвеще́н, на суди́щи десны́я Ти страны́ прича́стник бу́ду со все́ми избра́нными Твои́ми. И ны́не, Влады́ко, благослови́, да, воздохну́в от се́рдца, и язы́ком воспою́, глаго́ля си́це:

П рииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.

П рииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.

П рииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.

Таже постой мало, дондеже утишатся вся чувства. Тогда сотвори начало не вскоре, без лености, со умилением и сокрушенным сердцем. Рцы cue : « Б лажен муж. » тихо и разумно, со вниманием, а не борзяся, якоже и умом разумевати глаголемая.

В раздел ТЕКСТЫ СЛУЖБ добавлены общие службы новомученикам и исповедникам Российским ХХ века.



Чин кра́ткаго моле́бнаго пе́ния
о сохране́нии творе́ния Бо́жия

Диа́кон: Б лагослови́, Влады́ко.

Свяще́нник: Б лагослове́н Бог наш всегда́, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.

Диа́кон: С ла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

И мы: Ц арю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, И́же везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.

Читайте так же:  Главная молитва православная

С вяты́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Бессме́ртный, поми́луй нас.

П ресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Г о́споди, поми́луй, три́жды.

О́ тче наш, И́же еси́ на Небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́, и на земли́. Хлеб наш насу́щный даждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Свяще́нник: Я́ ко Твое́ есть ца́рство, и си́ла, и сла́ва, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.

Чтец: А ми́нь. Г о́споди, поми́луй, 12.

П рииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.

П рииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.

П рииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.

А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия, сла́ва Тебе́, Бо́же. Три́жды.

И а́бие диа́кон глаго́лет во глас 6:

Б ог Госпо́дь и яви́ся нам, благослове́н Гряды́й во И́мя Госпо́дне.

Стих: И спове́дайтеся Го́сподеви, я́ко Благ, я́ко в век ми́лость Его́.

Стих: О быше́дше, обыдо́ша мя, и И́менем Госпо́дним противля́хся им.

Стих: Н е умру́, но жив бу́ду и пове́м дела́ Госпо́дня.

Стих: К а́мень, его́же небрего́ша зи́ждущии, сей бысть во главу́ у́гла: от Го́спода бысть сей и есть ди́вен во очесе́х на́ших.

Лик: Б ог Госпо́дь… во глас 6, к коему́ждо стиху́.

П оми́луй нас, Го́споди, поми́луй нас; вся́каго бо отве́та недоуме́юще, сию́ Ти моли́тву, я́ко Влады́це, гре́шнии прино́сим: поми́луй нас.

Сла́ва: И́ же дре́вле в Вавило́не го́рдыя язы́ки порази́вый, Го́споди, пра́веднаго Твоего́ преще́ния изба́ви ны./ Пощади́ гре́шныя лю́ди Твоя́,/ я́же стяжа́л еси́ Твое́ю Кро́вию;/ не преда́ждь нас поги́бели от дел рук на́ших,/ ино́го бо, ра́зве Тебе́, Бо́га не ве́мы,/ и воззови́ погиба́ющим:/ Аз есмь с ва́ми, и никто́же на вы.

И ны́не: М илосе́рдия две́ри отве́рзи нам, благослове́нная Богоро́дице, наде́ющиися на Тя да не поги́бнем, но да изба́вимся Тобо́ю от бед: Ты бо еси́ спасе́ние ро́да христиа́нскаго.

Диа́кон: В о́нмем. П рему́дрость. В о́нмем.

Проки́мен, глас 1: Б у́ди, Го́споди, ми́лость Твоя́ на нас, я́коже упова́хом на Тя.

Стих: Г о́споди, услы́ши моли́тву мою́ и вопль мой.

Апо́стол к ри́мляном [зача́ло 98]:

Б ра́тие, ве́мы бо, я́ко вся тварь с на́ми совоздыха́ет и сболе́знует да́же доны́не: не то́чию же, но и са́ми нача́ток Ду́ха иму́ще, и мы са́ми в себе́ воздыха́ем, всыновле́ния ча́юще, избавле́ния те́лу на́шему. Упова́нием бо спасо́хомся. упова́ние же ви́димое, несть упова́ние: е́же бо ви́дит кто, что и упова́ет? А́ще ли, его́же не ви́дим, наде́емся, терпе́нием ждем. Си́це же и Дух спосо́бствует нам в не́мощех на́ших: о чесо́м бо помо́лимся, я́коже подоба́ет, не ве́мы, но Сам Дух хода́тайствует о нас воздыха́нии неизглаго́ланными. Испыта́яй же сердца́ весть, что есть мудрова́ние Ду́ха, я́ко по Бо́гу припове́дует о святы́х.

Б о́же, уще́дри ны и благослови́ ны.

Стих: П росвети́ лице́ Твое́ на ны, и поми́луй ны.

Диа́кон: П рему́дрость, про́сти, услы́шим свята́го Ева́нгелия.

Свяще́нник: О т Матфе́а свята́го Ева́нгелия чте́ние.

Лик: С ла́ва Тебе́, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Свяще́нник чтет Ева́нгелие от Матфе́я [зача́ло 100]:

Р ече́ Госпо́дь Свои́м ученико́м: я́коже мо́лния исхо́дит от восто́к и явля́ется до за́пад, та́ко бу́дет прише́ствие Сы́на Челове́ческаго: иде́же бо а́ще бу́дет труп, та́мо соберу́тся орли́. А́бие же, по ско́рби дний тех, со́лнце поме́ркнет, и луна́ не даст све́та своего́, и зве́зды спаду́т с небесе́, и Си́лы Небе́сныя подви́гнутся: и тогда́ яви́тся зна́мение Сы́на Челове́ческаго на небеси́: и тогда́ воспла́чутся вся коле́на земна́я и у́зрят Сы́на Челове́ческаго гряду́ща на о́блацех небе́сных с си́лою и сла́вою мно́гою: и по́слет А́нгелы Своя́ с тру́бным гла́сом ве́лиим, и соберу́т избра́нныя Его́ от четы́рех ветр, от коне́ц небе́с до коне́ц их. От смоко́вницы же научи́теся при́тчи: егда́ уже́ ва́ия ея́ бу́дут мла́да, и ли́ствие прозя́бнет, ве́дите, я́ко близ есть жа́тва: та́ко и вы, егда́ ви́дите сия́ вся, ве́дите, я́ко близ есть, при две́рех.

Лик: С ла́ва Тебе́ Го́споди, сла́ва Тебе́.

Диа́кон глаго́лет ектению́:

П оми́луй нас, Бо́же, по вели́цей ми́лости Твое́й, мо́лим Ти ся, услы́ши и поми́луй.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Е ще́ мо́лимся о вели́ком господи́не и отце́ на́шем Святе́йшем Патриа́рхе Кири́лле, и о господи́не на́шем высокопреосвяще́ннейшем митрополи́те (или́: архиепи́скопе, или́: преосвяще́ннейшем епи́скопе ) и́мярек, и о всей во Христе́ бра́тии на́шей.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Е ще́ мо́лимся о Богохрани́мей стране́ на́шей, власте́х и во́инстве ея́, да ти́хое и безмо́лвное житие́ поживе́м во вся́ком благоче́стии и чистоте́.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

С отвори́вый мир и вся, я́же в нем, Го́споди, приими́ покая́ние на́ше и во вре́мя потре́бно посли́ земли́ дождь и благорастворе́ние возду́хов, умири́ стихи́и, да грех на́ших ра́ди не му́чается и стра́ждет тварь, мо́лим Ти ся, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Д ело́м го́рдых проти́вящийся, Го́споди, дела́ рук на́ших испра́ви, да не обратя́тся на главы́ на́ша и не погубя́т ны беды́ и напа́сти, но при́зри на смире́ние на́ше и низпосли́ благода́ть и мир, мо́лим Ти ся, услы́ши и ми́лостивно поми́луй.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Д а не стра́ждет лихои́мств и беззако́ний ра́ди на́ших творе́ние Твое́, Го́споди, но да сохрани́тся неврежде́нно от всех наве́т вра́жиих, мо́лим Ти ся, услы́ши и поми́луй.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Е ще́ мо́лимся о е́же не помяну́ти беззако́ний и непра́вд люде́й Свои́х и отврати́ти от нас весь гнев Свой, пра́ведно на ны дви́жимый, и не погуби́ти мир сей гла́дом, жа́ждею и ины́ми беда́ми, но сохрани́ти его́, и нас пощади́ти, мо́лим Ти ся, услы́ши и поми́луй.

Лик: Г о́споди, поми́луй, три́жды.

Свяще́нник возгла́с: У слы́ши ны, Бо́же, Спаси́телю наш, упова́ние всех конце́в земли́ и су́щих в мо́ри дале́че, и ми́лостив, ми́лостив бу́ди, Влады́ко, о гресе́х на́ших, и поми́луй ны. Ми́лостив бо и Человеколю́бец Бог еси́, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.

Диа́кон: Г о́споду помо́лимся.

Свяще́нник же чтет моли́тву сию́ о благостоя́нии ми́ра:

Диа́кон: Г о́споду помо́лимся.

Читайте так же:  Молитва чтобы не тосковать по любимому человеку

Свяще́нник глаго́лет и́ну моли́тву:

Г о́споди Бо́же Вседержи́телю, Соде́телю и Тво́рче вся́ческих, покрыва́яй вода́ми превы́спренняя Своя́, всю зе́млю древесы́ многови́дными и живо́тными разли́чными напо́лнивый, и животворя́яй ю́, да вся тварь благодари́т Тя, Изряднохудо́жника. Ты еси́ И́же и челове́ка сотвори́вый по о́бразу и подо́бию Твоему́, и в ми́ре сем поста́вивый, во е́же возде́лывати и храни́ти его́. Не отврати́ лица́ Твоего́ и ны́не, Го́споди Человеколю́бче, зря мир Твой расхища́емь от беззако́ний и страсте́й на́ших. Я́ко се́тует земля́, древеса́ и бы́лие исчеза́ют, зве́рие и ско́ти, и пти́цы небе́сныя погиба́ют за нече́стие сыно́в челове́ческих. Мо́лимся Ти, Всемилосе́рдый Бо́же, поми́луй ны, испо́лни сердца́ на́ша све́том Твоего́ богоразу́мия и приими́ покая́ние на́ше, да возде́лываем мир Твой во бла́го душа́м и телесе́м на́шим и во сла́ву Пресвята́го И́мене Твоего́. Тебе́ бо подоба́ет вся́кая сла́ва, честь и поклоне́ние, Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в.

Свяще́нник: П ресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас.

Лик: Ч естне́йшую Херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем.

Свяще́нник: С ла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, упова́ние на́ше, сла́ва Тебе́.

Лик: С ла́ва Отцу́, и Сы́ну, и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. А ми́нь. Г о́споди, поми́луй, три́жды. Б лагослови́.

Х ристо́с, и́стинный Бог наш, моли́твами Пречи́стыя Своея́ Ма́тере, преподо́бных и богоно́сных оте́ц на́ших и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.

  • О предначинательных
  • Молитва мытаря
  • Начало
  • Трисвятое по Отче Наш
  • Скачать бесплатно

Эти молитвы всегда читаются в самом начале и перед всеми другими молитвами,

и перед началом всякого дела.

Общее последование предначинательных молитв.

Молитва мы́таря с некоторыми похожими прошениями их можно читать по желанию.

Начальный возглас священника или домашнее частное начало.

Молитва Святому Духу «Царю небесный».

Трисвятое по Отче наш. Тропари.

Видео удалено.
Видео (кликните для воспроизведения).

Господи помилуй 12: Молитва.

Приидите поклонимся: Псалом 50 или 90, Символ веры

Но есть некоторые отличия, между Утренних, вечерних, канонов, акафистов и других.

И которые читаются после Пасхи. По окончании всех молитв всегда читаются заключительные.

Начало молитв в Храме и домашняя (Келейная) молитва имеют некоторую разницу сравни.

Церковное начало молитв Домашнее начало молитв

Видео пока отсутствует

Есть два варианта начала домашних молитв.

Го́споди Иису́се Христе́, Сы́не Бо́жий, моли́тв ра́ди Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере (1) и всех святы́х, помилуй нас. Ами́нь.

(1) Допускается в домашних молитвах вставлять своих любимых святых.

Моли́твами святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Ии́сусе Христе́ Бо́же наш, поми́луй нас. Ами́нь.

И часто задаётся вопрос как канонически правильно их читать? Ведь даже в разных молитвословах молитвы начинаются в этих двух вариантах.

Оба варианта правильные. Почему?

У нас в России и по всему миру очень почитают Богородицу, тысячи икон и храмов.

А вспомниная евангельское повествование о происшедшем в Кане галлилейской. Когда по просьбе своей Матушки, Господь наш Иисус Христос превратил простую воду в хорошее вино. Так свершилось первое чудо сотворённое Господом.

По преданию Святых Отцов, как описано на праздник успения Богородицы. Апостол Фома опоздал на похороны и просил открыть гроб для прощания и когда по его просьбе открыли. То Богородицу там не обнаружили, а нашли только плащаницу, в доказательство что Она там была погребена.

Церковь всегда веровала, что Богоматерь была воскрешена Сыном Своим и Богом и с телом взята на небо:

«Честнóе тело Пресвяты́я Де́вы тле́ния во гробе не уви́де: оба́че Она с телом преи́де от земли к небеси́».

«Богоприе́мное тело, аще и во гро́бе вселя́ется, но во гро́бе пребы́ти не навы́че, востает же силою Боже́ственною».

Ибо не подобало селению Жизни, (говорится в синаксаре празднику), удерживаться смертью. И родившей Создателя твари в нерастленном теле, оставленной быть на тление в земле со всеми сотворенными.

Поэтому мы с верой и надеждой обращаемся к Богородице. Зная и веря, что Она здесь рядом с нами, и Сын сказавший “Почитайте родителей” услышит просьбу.

Второй вариант: просто немного укороченный. Святых отец наших – под этим понимается, что это все святые вместе с Богородицей, только в смысле прародителей.

В дополнение к такому началу предначинательных молитв есть благочестивая традиция добавлять еще несколько прошений, похожих на молитву мытаря. Они помогают отстранится от дел житейских и более усердно настроится на молитву.

В домашних или келейных молитвах есть своя некоторая тонкость. Как говорят монахи, келья устава не знает. Можно какое-то послабление себе назначить или наоборот несколько нагрузить себя. Главное в этом деле, исполнять своё молитвенное правило регулярно. И желательно под руководством духовника.

Те святые к кому мы обращаемся с молитвой, не количеством прочитанных молитв встретились с Господом на небе. А ещё здесь на земле Господь посетил их, полюбивших Его и всех людей. “Бог есть любовь ”

Разбойник на кресте покаялся и стал первым христианином сказав.

“ И сказал Иисусу: помяни меня, Господи, когда приидешь в Царствие Твое! [Лк.23:42] ”

Перед началом молитвы стань благоговейно, представляя себя пред Всевидящим Богом, и, совершая крестное знамение, произнеси:

Во и́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха. Ами́нь.

Затем немного подожди, пока все чувства твои не придут в тишину и мысли твои не оставят все земное, и тогда произноси следующие молитвы, без поспешности и со вниманием сердечным:

Бо́же, ми́лостив бу́ди мне гре́шному. (Поклон)

Бо́же, ми́лостив бу́ди мне гре́шному. (поклон)

Бо́же, очи́сти мя гре́шнаго и поми́луй мя. (поклон)

Созда́вый мя, Го́споди, поми́луй мя. (поклон)

Без числа́ согреши́х, Го́споди, прости́ мя. (поклон)

Влады́чице моя, Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ мя гре́шнаго. (поклон)

Ангеле Храни́телю мой святы́й, от вся́кого зла сохрани́ мя. (поклон)

Святы́й (апо́столе или му́чениче, или препо́добне о́тче,

в память которого названы имя ), мо́ли Бо́га о мне. (поклон)

Го́споди Иису́се Христе́, Сы́не Бо́жий, моли́тв ра́ди Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере (1) и всех святы́х, помилуй нас. Ами́нь.

(1) Допускается в домашних молитвах вставить своих любимых святых.

(Святителя Николая чудотворца, равноапостольной княги Ольги)

Сла́ва Тебе́, Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

Царю́ Небе́сный, Уте́шителю, Ду́ше и́стины, И́же везде́ сый и вся исполня́яй, Сокро́вище благи́х и жи́зни Пода́телю, прииди́ и всели́ся в ны, и очи́сти ны от вся́кия скве́рны, и спаси́, Бла́же, ду́ши на́ша.

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас.

(3 раза, с крестным зна́мением и поясными поклонами)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас. Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша. Влады́ко, прости́ безза́кония на́ша. Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Читайте так же:  Молитва для облегчения родов

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Аминь.

Отче наш, Иже еси́ на небесе́х. Да святи́тся и́мя Твое́. Да прии́дет ца́рствие Твое́. Да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на Небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь. И оста́ви нам до́лги на́ша, я́ко же и мы оставля́ем должнико́м на́шим, и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лукава́го.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Прииди́те, поклони́мся Ца́реви на́шему Бо́гу. (поклон)

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу Ца́реви на́шему Бо́гу. (поклон)

Прии́дите, поклони́мся и припаде́м к Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему. (поклон)

Далее следуют псалмы, Символ веры и все что положено по чину молитв от сна востав , на сон грядуще , акафистов и канонов

Предначинательные и заключительные молитвы прописаны во всех скачиваемых файлах.

Эти слова церковного песнопения, исполняемого на литургии во время входа с Евангелием, являются призывом к молитвенному действию. В известной степени они могут характеризовать внешнюю сторону православного богослужения вообще. Люди приходят в храм, чтобы совершить прославление Бога, Творца, Промыслителя и Спасителя мира, и прибегнуть к Его помощи в молитвах и таинствах. Однако перед порогом храма внешние действия не заканчиваются, но продолжаются и внутри в течение всей службы.

Слова входного стиха «приидите поклонимся и припадем ко Христу» перекликаются со словами псалма 94: «Приидите, поклонимся, и припадем, приклоним колена пред лицем Господа, Творца нашего» (Пс. 94,6). Вероятно этот псалом пелся у евреев перед началом утреннего богослужения в субботу, когда полагалось традиционное чтение Пятикнижия Моисеева. «О, если бы вы и ныне послушали гласа Его (Бога)», – восклицает псалмопевец, предполагая воспоминание слушателями многочисленных знамений попечения Божия о народе еврейском во время его странствования по пустыне (Пс.

Уже в христианские времена в Константинополе существовала традиция начинать Божественную литургию в главном храме города – святой Софии – и продолжать ее торжественным крестным ходом с пением псалмов до храма в честь того святого, празднование которого полагалось в тот день по церковному календарю. Тогда с пением «Приидите поклонимся» входили в храм святого и продолжали в нем совершение торжественной службы. Одновременно с этим вступлением в храм народа духовенство входило в алтарь. Все приготавливались к слушанию Евангелия, которое тогда не лежало на престоле в алтаре, а хранилось вместе с другими богослужебными книгами в правом приделе церкви. Евангелие выносилось из этого придела и вместе со входом духовенства вносилось в алтарь. Так и сейчас при совершении входа на литургии износится Евангелие, что является знаком к приготовлению его слушания. Евангельское «Во время оно…» открывает перед слушателями картину земного служения Сына Божия, дьякон или священник в благоговейной тишине произносит слова Его божественного гласа…

Это некогда вступление в храм всего духовенства и народа, а сейчас только духовенства в алтарь, это видимое движение («приидите») сопровождается видимым же и поклонением. Поклонение это бывает обычно поясное (с крестным знамением). Земной же поклон полагается при вступлении в храм до начала богослужения, исключая воскресные дни. Именно он соответствует смыслу слов входного стиха «поклонимся и припадем».

Падение ниц выражает сознание человеком своего ничтожества перед лицом Творца. Так Авраам кланялся Богу у дуба Мамврийского, Моисей снимал обувь свою перед горящей купиною и Давид лежал на земле за содеянный с Вирсавией грех. Так же и всякий иудей делал земной поклон во время пения определенных каждому дню псалмов, которые прерывались громогласным звуком труб.

Соблюдая эту библейскую традицию, Церковь установила совершать вместе с молитвой и поклонение, обычно поясное, а в определенные времена и земное, нераздельно полагая вместе с видимым действием поклона и внутреннее смирение человека. Св. Василий Великий в 27 главе книги о Святом Духе говорит, что в первый день седмицы (наше воскресенье) Церковью отдается предпочтение молитве без земных поклонов в знак предстояния Богу в день будущего века, но не пренебрегаются и поклоны: «Каждым коленопреклонением и восстанием от земли на самом деле показываем, что через грех пали мы на землю, и человеколюбием создавшего нас опять призываемся на небо». Так видимое действие выражает духовное, невидимое действие («сердца сокрушенного и смиренного Ты не презришь, Боже» – Пс.50,19), и служение видимое, телесное подчиняется служению в «духе и истине» (Ин. 4,24).

Домашнее молитвенное правило, а также большинство церковных богослужений всегда начинаются с одних и тех же молитв, называемых начальными.

Если богослужение совершает священник в храме, то вначале священник возглашает: «Благословен Бог наш всегда, ныне и присно, и во веки веков». Молящиеся отвечают: «Аминь».

Если богослужение совершается без священника, то вместо «Благословен…» произносится: «Во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа. Аминь». А затем читается: «Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас. Аминь».

Затем читаются следующие молитвы.

Молитва Святому Духу

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

(Перевод: Царь Небесный, Утешитель, Дух Истины, везде пребывающий и всё наполняющий, Сокровищница благ и жизни Податель, приди и вселись в нас, и очисти нас от всякой скверны, и спаси, Благой, души наши.)

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас. Трижды.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Молитва Святой Троице

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Господи, помилуй (трижды).

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков.

Молитва Господня

Отче наш, Иже еси на Небесех, да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на Небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

(Перевод: Отче наш, Который на небесах! Да святится имя Твоё; да придёт Царство Твоё; да будет воля Твоя и на земле, как на небе; хлеб наш насущный дай нам сегодня; и прости нам долги наши, как и мы прощаем должникам нашим; и не введи нас во искушение, но избавь нас от лукавого.)

Читайте так же:  Молитва Киприану и иустинии от колдовства на русском

Священник: Ибо Твое Царство, и сила, и слава, Отца, и Сына, и Святого Духа ныне, и присно, и во веки веков.

Молящиеся: Аминь.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу.
Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу.
Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему.

(Перевод: придите, поклонимся Царю нашему, Богу.
Придите, поклонимся и припадем ко Христу, Царю, нашему Богу.
Придите, поклонимся и припадем к Самому Христу, Царю и Богу нашему.)

После этого начинается основная богослужения или молитвенного правила.

В будни: во святых дивен сый,…

В праздники Богородицы: Молитвами Богородицы,…

Тропари и кондаки

Диакон: Господу помолимся.

Хор: Господи помилуй.

Иерей: Яко Свят еси. Боже наш, и Тебе славу возсылаем. Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно.

Диакон: Господи, спаси благочестивыя и услыши ны.

Хор: Господи, спаси благочестивыя и услыши ны.

Диакон: И во веки веков.

Хор: Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный. помилуй нас.

Слава Отцу и Сыну и Святому Духу, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Святый Безсмертный, помилуй нас.

Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный, помилуй нас.

Диакон: Вонмем

Иерей: Мир всем.

Чтец: И духови твоему.

Диакон: Премудрость.

Чтец: Прокимен…

Хор повторяет прокимен.

Диакон: Премудрость.

Чтец: Деяний святых апостол чтение. Или: Соборнаго послания Петрова; или: Иоаннова чтение. Или. К римляном; К коринфяном; К галатом; к Тимофею и.т.п.; или послания святаго апостола Павла чтение.)

Диакон: Вонмем.

Чтение Апостола.

Иерей:Мир ти.

Чтец: И духови твоему.

Диакон: Премудрость.

Чтец: аллилуйарий.

Хор: Аллилуйя (трижды).

Диакон: Благослови, владыко, благовестителя святаго апостола и евангелиста (имя евангелиста).

Иерей: Бог, молитвами святаго, славнаго, всехвальнаго апостола и евангелиста (имя), да даст тебе глагол, благовествующему силою многою, во исполнение Евангелия Возлюбленнаго Сына Своего, Господа нашего Иисуса Христа.

Диакон: Аминь.

Иерей: Премудрость, прости, услышим святаго Евангелия. Мир всем.

Хор: И духови твоему.

Диакон: От (имя) святаго Евангелия чтение.

Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе.

Иерей: Вонмем.

Чтение Евангелия.

Иерей: Мир ти, благовествующему!

Хор: Слава Тебе, Господи, слава Тебе.

Сугубая ектения

Диакон: Рцем вси от всея души, и от всего помышления нашего рцем.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Господи Вседержителю, Боже отец наших, молим Ти ся, услыши и помилуй.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Помилуй нас. Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй.

Хор: Господи, помилуй. (Трижды, на каждое прошение.)

Еще молимся о Великом Господине и Отце нашем Святейшем Патриархе Алексии, и о Господине нашем Высокопреосвященнейшем митрополите (или: архиепископе, или: епископе)(имярек), и всей во Христе братии нашей.

Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте.

Еще молимся о братиях наших, священницех, священномонасех и всем во Христе братстве нашем.

Еще молимся о блаженных и приснопамятных святейших Патриарсех православных, и создателех святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея), и о всех преждепочивших отцех и братиях, зде лежащих и повсюду, православных.

Еще молимся о милости, жизни, мире, здравии, спасении, посещении, прощении и оставлении грехов рабов Божиих, братии святаго храма сего (если в монастыре: святыя обители сея).

Еще молимся о плодоносящих и добродеющих во святем и всечестнем храме сем, труждающихся, поющих и предстоящих людех, ожидающих от Тебе великия и богатыя милости.

Иерей: Яко милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому духу, ныне и присно и во веки веков.

Ектения оглашенных

Диакон: Помолитеся, оглашеннии, Господеви.

Хор: Господи, помилуй. (На каждое прошение.)

Вернии, о оглашенных помолимся, да Господь помилует их.

Огласит их словом истины.

Открыет им Евангелие правды.

Соединит их Святей Своей, Соборней и Апостольстей Церкви.

Спаси, помилуй, заступи и сохрани их. Боже, Твоею благодатию.

Оглашеннии, главы ваша Господеви приклоните.

Хор: Тебе, Господи.

Иерей: Да и тии с нами славят пречестное и великолепоеИмя Твое, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков.

Диакон: Елицы оглашеннии, изьдите, оглашеннии, изыдите; елицы оглашеннии, изыдите. Да никто от оглашенных, елицы вернии, паки и паки миром Господу помолимся.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас. Боже, Твоею благодатию.

Хор: Господи, помилуй.

Диакон: Премудрость.

Иерей: Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение. Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.

Диакон: Паки и паки миром Господу помолимся.

Хор: Господи, помилуй. (На каждое прошение.)

О свышнем мире и спасении душ наших. Господи помолимся.

О мире всего мира, благостоянии святых Божиих Церквей и соединении всех. Господу помолимся.

Есть одно молитвенное известное обращение ко Христу, которое почему-то многие православные пропускают, как маловажное не обращая на него внимания, и даже если их спросить почему именно так оно выглядит, а не иначе, то, вряд-ли, они смогут ответить. Это — троичное призывание ко Христу. Приидите, поклонимся Цареви нашему Богу. Приидите, поклонимся и припадем Христу, Цареви нашему Богу. Приидите, поклонимся и припадем Самому Христу, Цареви и Богу нашему.
Какой смысл в троичном обращении и что это может означать, и как лучше понять? — как ни странно, на примере способов фотосъёмки. Как известно, композиционное построение самого портрета в изначале подразделяется на три плана: общий, средний, и крупный. Общий — в полный рост, то же и группа, средний — по пояс, крупный — само лицо. Также есть и особо крупный план — какая-нибудь выдающаяся часть лица, например, одни глаза, или даже просто — глаз, и, лоб, и др..
Также и здесь. Мы на молитве взираем умными, сердечными очами не понимаемые плотским, материалистическим умом, мудрованием от мiра сего, невидимые простыми человеческими внешними телесными глазами, но — очами, ведь взгляд наш тогда есть взгляд на Божество.

Приидите поклонимся молитва текст
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here